Nieuwsbrief

Partners doen het sámen (vervolg)

Partnerschap is een samenwerking op gelijk niveau


Toppoint is al decennia lang een van de grotere Europese spelers in de markt van relatiegeschenken en promotionele producten. Het bedrijf ontwerpt en produceert hun producten grotendeels zelf. Op dit moment bieden zij een onderscheidend aanbod van maar liefst 11 huismerken. De verkoop van deze producten geeft Toppoint uit handen aan professionals zoals Intercédé. Zo zorgen ze er samen voor dat de eindklant zo optimaal mogelijk wordt geholpen, legt Gert-Jan Mulstege uit. ‘Ons partnerschap met Intercédé is een samenwerking op gelijk niveau. Een langdurige, standvastige relatie die gebaseerd is op wederzijds vertrouwen. Het is een samenwerking die veel verder gaat dan het verkopen van promotionele producten. Samen verdiepen we ons écht in de wens van de eindklant. We vullen elkaar aan en we helpen elkaar verder. En dat alles met één doel voor ogen: een compleet pakket met passende promotionele producten en optimale service voor de eindklant.’