Customer cases

De vraag van Aegon

Een aansprekend assortiment met promotieproducten voor relaties, passend bij onze bedrijfsevenementen. Altijd voldoende voorraad en zo min mogelijk administratieve rompslomp.

Onze oplossing
De Aegon Brandstore! Met een maatwerkpakket promotionele producten, realtime voorraadbeheer en eenvoudig inzicht in de uitgaven.

Aegon:
‘Helder en up-to-date inzicht in onze uitgaven vinden wij belangrijk. Intercédé biedt ons dat met onze eigen Brandstore. Maatwerk en transparantie, daar houden wij van!

De vraag van De Haagse Hogeschool

Een kledinglijn met een duidelijke herkenbaarheid en zó hip dat studenten de kleding met plezier aanschaffen.

Onze oplossing
Een eigentijdse kledinglijn met polo’s, hoodies, t-shirts en jassen met een geheel eigen signature.

De Haagse Hogeschool:
‘Kledingstukken in de kekke American-universities-stijl. Onze studenten zijn razend enthousiast!’

De vraag van KONI

Exclusieve promotieproducten die eenvoudig te bestellen zijn door onze nationale en internationale consumenten en dealers.

Onze oplossing
Een webshop met een breed assortiment promotionele producten, natuurlijk in de KONI-kleuren en met KONI-logo. Eenvoudig te beheren en zeer toegankelijk voor alle doelgroepen.

Koni:
‘Dankzij Intercédé hebben wij geen omkijken meer naar onze webshop. Zij leveren wereldwijd aan al onze dealers en nemen ons alle administratieve rompslomp uit handen!

 

De vraag van het Ministerie van OCW

Voor alle medewerkers een Sinterklaascadeau met als thema ‘ouderwets gezellig’.

Onze oplossing
Sjoelen is een spel voor jong en oud. Iedereen vindt het leuk en iedereen kan het! En deze opvouwbare sjoelbak in duurzame opbergtas mét spelregels staat bij niemand in de weg.

Ministerie van OCW:
‘Alleen maar blije gezichten bij onze medewerkers op 5 december. Dit gezellige spel voelt zich bij iedereen thuis.’

De vraag van het Ministerie van OCW

Een klein maar fijn Sinterklaascadeau dat onze medewerkers in beweging krijgt.

Onze oplossing
Voor iedereen een warme, hippe wintermuts van Barts. Mét een geinig ruilspel waardoor uiteindelijk iedereen een muts scoort die precies past.

Ministerie van OCW:
Wat een reuring en een lol. Het doel is bereikt: iedereen z’n kamer uit op zoek naar het juiste model!

De vraag van Nuffic

Als Nederlandse organisatie voor internationalisering in onderwijs is onze ambitie dat iedere leerling en student internationale ervaring opdoet. Wij zoeken cadeaus met een Nederlands accent voor onze internationale relaties.

Onze oplossing
Trendy duurzame geschenken met een oer-Hollands tintje.

Nuffic:
‘De stijlvolle geschenken die Intercédé speciaal voor ons selecteerde, zijn een mix van nostalgie en design. Daar zetten wij onze relaties graag mee in het zonnetje.’

De vraag van The Greenery

Een verrassend cadeau voor onze relaties met een knipoog naar onze producten.

Onze oplossing
Een handige soupmaker met een kistje boordevol soepgroenten, rechtstreeks van de veiling.

The Greenery:
‘Intercédé bedacht voor onze relaties een origineel cadeau dat helemaal past in deze tijd waarin mensen bewust kiezen voor goede voeding en een gezonde leefstijl.’